Qvaq

Search for Groups

Create New Group

Hot Groups

New Groups

Recently Active Groups

BananaNinja

BananaNinja

Be is this group if you are bad ass.

Group Members (7)

Bild
PayPay
His BabyGirl
Bild
snowvalentine
Future Marine
Bild
Jackson
Peyton+Jackson= <3
Bild
LizzyThoeeCx
no.
Bild
maryetta
i feel like crap:(
Bild
juggalohomie154
.......
Bild
alyssaboltforev
Love me Im great

Public Messages

Welcome, guest! Please login or register for free to be able to join the BananaNinja group and participate in the discussions.

View newer entries...

  1. PayPay PayPay 2013-12-02 17:02

    I'm in trouble :l

  2. Jackson Jackson 2013-12-02 17:02

    lol

  3. juggalohomie154 juggalohomie154 2013-12-02 17:01

    i watched it last night

  4. Jackson Jackson 2013-12-02 16:50

    only took 50 minutes

  5. Jackson Jackson 2013-12-02 16:50

    yay

  6. Jackson Jackson 2013-12-02 16:50

    i downloaded R.I.P.D

  7. Jackson Jackson 2013-12-02 16:49

    hahaha

  8. Daymon Daymon 2013-12-02 16:45

    haha

  9. Jackson Jackson 2013-12-02 16:44

    lol

  10. Daymon Daymon 2013-12-02 16:44

    CLITLER!!!!!!

  11. LizzyThoeeCx LizzyThoeeCx 2013-11-13 20:34

    -.-.

  12. LizzyThoeeCx LizzyThoeeCx 2013-11-13 20:34

    my school *

  13. juggalohomie154 juggalohomie154 2013-11-13 20:34

    o.o

  14. Daymon Daymon 2013-11-13 20:34

    just not your school

  15. Daymon Daymon 2013-11-13 20:34

    but im in school lol

  16. LizzyThoeeCx LizzyThoeeCx 2013-11-13 20:33

    gaahhh , i hatee school and everyone in it.-.

  17. Daymon Daymon 2013-11-13 20:10

    well then

  18. juggalohomie154 juggalohomie154 2013-11-13 20:09

    k

  19. LizzyThoeeCx LizzyThoeeCx 2013-11-13 20:09

    fuck , i takee that back .. brb

  20. LizzyThoeeCx LizzyThoeeCx 2013-11-13 20:08

    nvm cx

  21. LizzyThoeeCx LizzyThoeeCx 2013-11-13 20:06

    brb again -_-

  22. LizzyThoeeCx LizzyThoeeCx 2013-11-13 20:05

    herro c:

  23. Daymon Daymon 2013-11-13 20:05

    Hello

  24. LizzyThoeeCx LizzyThoeeCx 2013-11-13 20:03

    bacckk c:

  25. Daymon Daymon 2013-11-13 19:59

    wow

View more entries...